Totaal aantal pageviews

maandag 21 maart 2011

Maandag 21 maart NEW STORE EUROPE

vandaag een verslag over NEW STORE EUROPE

We zijn al een paar dagen bezig aan een kast voor een DYSON airblade (handendroger voor wc e.d.)
ik ben heel goed ontvangen en we krijgen in het bedrijf zelfs warm eten in de middag! Ik werk met Tommy, hij leert me heel veel en zegt dat ik het goed doe. Meestal maken ze de inrichting voor winkels. een grote klant is jack & jones. Het bedrijf draait zo goed omdat als een klant de winkel wil inrichten, zorgt new store voor alles Ze hebben designers, de mensen die het maken, plaatsen en ze zorgen zelfs voor de airco en de electriciteit. dus ga je bij new store, krijg je alles wat je nodig hebt. ze werken bovendien met een hele hoge eis aan afwerking. We zijn vandaag nog even naar de LIDL inkopen gaan doen en voor de rest was het een gewone dag.
Groeten en tot de volgende

Jonathan.



1 opmerking:

  1. Dag jongens! En natuurlijk , dag Ferdi!
    Ik ben supr teverden dat alles naar jullie wens verloopt! Ik volg jullie op de voet en vind het super te lezen wat jullie allemaal hebben gedaan. Ik denk dat zowel de stageschool als de bedrijven heel goed meevallen en dat jullie heel veel leren!
    Doe zo verder!
    Grtjs Gert Surkyn

    BeantwoordenVerwijderen

Ons schooltje en verblijfplaats in Denemarken!!

Ons schooltje en verblijfplaats in Denemarken!!